
Miksi tandem-malli on parempi kuin yksi asiantuntija per asiakkuus?
Tandem- eli työparimallissa asiakkuuteen kiinnitetään aina kaksi konsulttia, joista vähintään toinen on seniori. Lue mallin hyödyistä asiakkaalle ja konsulteille.

Lähteiden kuolema, uniikin sisällön loppuunkierrätys ja valheellisen tiedon levittäminen: Tekoälyn riskit hakukoneiden maailmassa
Synkimmissä arvioissa internet menee tekoälyn vauhdittaman sisällöntuotannon myötä rikki. Tarkastelemme tässä kirjoituksessa tekoälyn riskejä hakukoneiden näkökulmasta.

Miten tekoäly muuttaa SEO- ja SEM-ammattilaisten työtä?
Kun kone saa lisää valtaa, heikkenee hakumarkkinoinnin ammattilaisen kontrolli. Optimoinnista tulee helpompaa ja tulosten analysoinnista vaikeampaa, kun dataa tekoälyn tekemistä ratkaisuista on vähemmän saatavilla.

Miten keskusteleva tekoäly vaikuttaa hakutulossivuun?
Keskustelevan tekoälyn tuottamat vastaukset hakutulossivulla vahvistavat jo pitkään vallalla ollutta trendiä - hakukoneyhtiöiden halua pitää käyttäjät hakutulossivulla sen sijaan, että heidät ohjattaisiin hakukoneesta verkkosivustoille. Intentiolaiset arvioivat myös, että on vain ajan kysymys, milloin maksetun haun tulokset tuodaan osaksi tekoälyn tuottamia vastauksia.

Hakumarkkinoinnin in-house-palvelut yrityksille: Mitä ja miksi?
Hakumarkkinoinnin in-house-palvelut sopivat yrityksille, joilla on talon sisällä hakukoneoptimoinnin tai maksetun haun osaajia, mutta jotka tarvitsevat sijaisuuksia tai tahtovat entisestään kehittää toimintaansa.

Yksi ja sama ihminen ei voi olla sekä orgaanisen että maksetun haun asiantuntija
Haun ammattilaisten työkentälle kuuluu niin suuri joukko tehtäviä, että on epärealistista, että yksi henkilö voisi kehittää niin orgaanista kuin maksettua hakua onnistuneesti. Lue listaus SEO- ja SEM-ammattilaisen osaamiskriteereistä.

Haku kasvoi Suomen suurimmaksi mainoskanavaksi
Hakumainonta kasvoi vuonna 2022 Suomen suurimmaksi mainoskanavaksi mennen jopa TV:n ohi. Nyt jos koskaan suurimmassa ja kriittisimmissä kanavassa ei ole varaa epäonnistua.

Siilottamisen aika orgaanisen ja maksetun haun välillä on ohi
Yhteistyö orgaanisen ja maksetun haun väliltä usein puuttuu tai se jää puheen tasolle. Listasimme kymmenen tapaa, joiden avulla haun kanavat pelaavat paremmin yhteen.

Hakumarkkinoinnin ammattilaiset perustavat Intentio Agencyn
Tiedote: Hakumarkkinoinnin ammattilaiset perustavat Intentio Agencyn